BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 13, 2011

Perkumpulan BbQ 12.11.11


Tabik kepada komrad-komrad yang telah mejayakan majlis "bakar ayam atas arang membara" a.k.a secara resminya BBQ pada tanggal 12.11.11. Syukur , saya selaku setiausaha sulit komunist begitu terharu oh~ dengan kerjasama komrad-komrad tak kira pangkat.

Serius , saya begitu berpuas hati, kerana ini adalah BBQ pertama yang dijana oleh kami di sektor pajam ini. Yang sebelum ini adalah tempat yang hambar dan tak best. Kepada Sargent Faez Grizzle , terima kasih kerana menjadi tukang bakar , Kepada Sargent El Fairus terima kasih kerana bertungkus mus mus menolong memyediakan barang-barang. Kepada en. Nasir , kepada Prebet Apiz dan Fahmi a.k.a Dewa terima kasih saya hulurkan, bukan duit yg saya hulurkan. Tak lupa juga , kepada jurugambor kita , Aqim pendek yang bingit suaranya yang sungguh annoying , Nak amek gambar pon memekak. Tak lupa kepada Syamil abang Donzai , tukang cuci ayam yang jaya bakti (walaupon asyik dengan laptopnyer)

Kepada prebet-prebet yang bertuah dapat join kami. Anda patut bangga dengan diri anda tanpa sebab.eh tak lupa pewaris jawa purba Cipto Jenkins yg turut sama membakar, perlakuan lucah anda sering jadi perhatian hahaha~

Yang pasti , dengan izin Tuhan , akan datang kita akan sama-sama buat BBQ di masa akan datang. Terima kasih komrad, SALUTE !!!



(P/S : daging burger azmy tak bagus , ramly gak yang terbaik. Lembik macam meatloaf , tensen si faez grizzle .hahahahha)

0 Telegram Komen: