BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 2, 2011

Aidilfitri 2011


Alhamdulillah , sudah masuk raya ke-13 kita beraya dibulan syawal tahun ini , 2011. Tahun nie macam biasa lah , Komunistkata macam biasa balik ke Tanah Jajahan Pahang Darul Makmur berjumpa dengan datuk nenek , kaum kerabat , waris-waris dan sepupu sekalian.
Ikut kan sebenarnya , agak lama juga aku tidak pulang ke kampung halaman jumpa atuk ngan nenek aku. Kalau ikut kiraan , dah dekat 5 bulan aku tak balik kampung. Sekarang , alhamdulillah rezeki dapat pulang beraya.

Jumpa kawan-kawan sekampung , mengenangkan kawan yang pergi. Kami semua , menyedekahkan Al-Fatihah dan Tahlil untuk arwah. Tak macam dulu , berjalan dari temerloh ke jerantut melawat umah kawan-kawan. Brado , Pian , Saddiq ... tahun nie kita raya dekat-dekat jelah.

Dan tahun nie juga pada , 10/9/11 . Dengan jayanya aku telah melancarkan Open House di Kem Komunist Kepong. Dengan jumlah kehadiran yang banyak jugak. Dari geng Sabri tazali , Ke geng General Faez sampai lah ke geng Mashur . Turut serta geng Hospitl yang diketuai Sr Yat . Dan kaum kerabat setempat dan geng-geng mak aku. Budak sekolah entah dari mana pon ada juga.
Memang tak menang tangan aku melayang mereka-mereka dari start pukul 3pm sampai last 12pm ( itu mak aku yang layang , aku dan chow gi rasta ). Alhamdulillah , macam tahun-tahun sebelum ini , ramainya tak kurang. Kawan-kawan , bekas kawan-kawan , bekas awek semuanya datang.

Saya selaku setiausaha jabatan telekomunikasi dan propaganda komunist ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kawan-kawan , kaum kerabat , sahabat handai yang datang menjamu selera di open house saya di alamat : Blok F1 A1 Kuaters JPSM ,unit latihan perhutanan Kepong ( FRIM ) 52100 , Kepong , Kuala Lumpur.


Insyaallah , syawal yang akan datang kita sambut dengan lebih baik dan penuh barakah. TABIK.



(P/S : dah nama hari raya , musuh ke kawan ke awek ke ex girlfriend ke . semua kita gi beraya rumah dan jemput datang beraya )

0 Telegram Komen: