BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 12, 2011

Surat ku aduan ,ke mana ?

Kalau ada aduan, sila isi borang aduan kat kaunter tu, Kemudian masuk kan kedalam kotak aduan tu. Pada setiap minggu, unit khidmat pelanggan akan collect surat-surat aduan tu, untuk diketengahkan dalam mesyuarat akan datang.


"kak , ini masalah urgent, kena settle kan secepat mungkin ", Karim.

"Dik , apa-apa pun, Isi borang tu dulu", Kak Amy.

"Kalau cam nie , saya nak jumpa trus CEO lah", Karim.

"Weih , tak bleh. Mana bleh terjah jer. Ko isi la borang tu dulu", Karman.

"Wah , apa kamu berdua buat kat office nie ? nak buat aduan ? ", Cikgu Kopi.

"Tak kami cuma .. .. ... .. .. ", Karim,Karman.

"Apa-pa pun kena bagitaw saya dulu, bukan terus terjah cam nie ", Cikgu Kopi.

Maka kena inform cikgu dulu, pastu kalau cikgu benarkan baru boleh isi borang. Lepas isi borang, seminggu sudah akan ada orang datang amek borang tu. CEO pulak gi holiday kat Bali dengan makwe baru dia. Jadi kena tunggu dulu lah borang tu sampai ke tangan CEO. Kalau cikgu tak benarkan. Cancel lah niat nak buat aduan.


Dari A ke B. Jika B tersekat. A tak berjalan. Dari B ke C , lama tempohnya. Mana taw ada unsur-unsur tak pada bos. Dari C ke D pula. Dekat D , kita kena panggil. Kenapa buat aduan ? Dari D ke E , elakkan diri dari dibuang. Dari E ke F , cakap Fuck la, apahal masalah kita tak selesai lagi. Dari F ke G , belum tentu aduan dah sampai.. ... .. ... .. sampai~

sampai bila agaknya aduan kita sampai ?

sampai esok ?

sampai tahun depan ?

minggu depan ?

ke tak sampai-sampai ?

atau surat aduan kita dah sampai tapak pelupusan sampah kat MRR2 tu ? yelah dari bakul sampah ke lori sampah. Jauh gak surat aduan tu berjalan ye tak ? hahahaha

0 Telegram Komen: