BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 21, 2011

Stalker


Bila cakap pasal stalker...aku sendiri pun seorang stalker yang berjaya dan berwibawa. Ramai gak yang jadi stalker. Cuma sejauh mana mereka akan pergi untuk mendapatkan maklumat yang mereka mau.

Banyak sumber yang stalker boleh gunakan untuk mencari dan menilik apa yang mereka ingin tahu. Yang paling senang , Facebook , skype dan lain-lain laman sosial dalam internet. Betapa bahayanya internet dalam hidup kita. Senang-senang jer kita punya maklumat peribadi terlepas ke tangan pihak yang berniat jahat bernama stalker.

Dulu , kini dan sekarang aku masih lagi seorang stalker . Aku suka ambil tahu apa yang kawan , kekasih dan musuh aku buat. Mana taw boleh jadi point tuk membahan diorang atau menjatuhkan diorang. jahat kan ? hahah

Serba sedikit , berhati-hati lah sebelum segala maklumat peribadi anda jatuh ke tangan saya...eh silap , jatuh ke tangan orang yang berniat jahat. Jangan main letak jer~

0 Telegram Komen: