BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 9, 2011

I`m Happy


Bulan 10 lama lagi, so ? aku happy sekarang. More time with my family , my friend and with my grandpa. Setiap kali aku tanya kawan2 kat kolej pasal exam yang diorang tengah jalani. Most of them said that it really a stressful period. Arrr suatu hari nanti aku akan jalani semua itu, tapi pada bulan 10 tahun ini ok. Dari jauh, aku fikir yang mereka akan menamatkan pengajian mereka pada bulan 6, cuma aku sahaja akan tamat pada bulan 10. More time for me to revise and study.


Ramai gak yang merindui telatah aku dan suara aku. Lama dah tak dengar suara Wan petah bercakap kat depan auditorium membebel pasal isu kolej dan merepek. Well , one day we will meet again.

Kalau ada sumur di ladang,
boleh hamba menumpang mandi,
kalau ada umur yamg panjang ,
boleh kita berjumpa lagi.

Kepada semua rakan2 di kolej, yang dah lama tak dengar berita tentang aku. Well. aku sehat, dah ada six pack, tak boroi macam dulu lagi. Banyak bersenam skang nie. HAPPY sahaja dengan keluarga dan rakan2 kat kepong nie. Tetapi , jiwa komunist tu masih ada lagi. Apa2 call me, number phone lama dah tak guna dah, guna number baru skang nie. Cuma, dari jauh aku doa kan kejayaan korang dalam LJM dan Final Exam.

"Walaupun aku tiada disisi kalian untuk bejuang, tapi semangat dan doa ku tetapi di sisi kalian semua. Wahai komrand, selamat berjuang berhabis-habisan. Biar ke titisan darah terakhir kalian berjuang demi kejayaan. Selamat berjuan Komrand! TABIK !!!

0 Telegram Komen: