BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

Tahun 2 0 1 1

2011 Tahun Keramat


Arankian, tahun 2011 sudah tiba akhirnya. Tahun yang di tunggu-tunggu oleh ribuan manusia yang masih tenggelam dalam dunia yang fana ini. Bagi aku, tahun ini ialah tahun aku mengakhirkan segala konflik dan konfrantasi Doktrin Komunist. Bukan hanya pengakhiran di sini , markas N9. Tetapi, permulaan untuk memperluaskan pengaruh dan dominasi Doktrin Komunist ke seluruh pelusuk bumi ini.

Tahun baru, datang dengan azam baru. Tahun ini cuci tangan dari darah. Tahun ini cuba mempertingkatkan kualiti dan kuantiti? Tahun ini cuba kurangkan depression dalam ceruk benuk cereberum aku. Mungkin jadi. Mungkin tidak itu tidak pasti. Cuma paling aku harapkan aku dapat mengeratkan lagi hubungan aku dengan semua komrand-komrand sayap kiri aku .

Sekali pun, tahun ini pengajian ku akan berakhir. Cuma yang pasti. Aku akan menrindui tahun 2010. Tahun yang amat bermakna untuk aku. Tahun yang penuh dengan suka duka pahit manis mengula, masam mencuka. selamat tinggal 2010. ku sekarang sudah bersama 2011. TABIK !!!

0 Telegram Komen: