BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

Nak Jugak

Hahhah , kelakar rasa nya bila tengok orang yang jenis suka ikut kawan ni. Kawan dia buat itu, dia pun nak ikut juga buat sama. Orang pegi situ, dia pun menyebok nak gi situ gak. Kalau perempuan itu takpe lah, ini lelaki yang berperangai macam tu. adoyai. Aku rasa dia jenis yang ikut apa yang kawan dia buat. Macam bodoh, tak sedar diri pula. Cuba lah jangan ikut apa yang orang buat, jadi diri sendiri kan lebih baik. Bukan nak membenci, tapi dah sampai tahap meluat bila orang lain tengok. Bak kata orang lama, tak kadar diri tu macam mana. Kalau berduit tu takpe lah, ini duit tak cukup mengada-ngada ikut juga. Orang melayan awek tu, dia pun nak ikut layan awek yang sama juga. Orang ada awek cina, dia pun nak awek cina juga. Kalau hensem takpa lah, ini itam muka cam jalan raya, hahahhah. Sudah lah weih, dah meluat tengok kau nie.Platipus!



"Ukur baju di Badan sendiri"

1 Telegram Komen:

Miranisa =) said...

haha nape ni weh. . tp btul la tuh. macam tkde pndirian toii