BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 3, 2010

Setiausaha Sulit Komunist

Nama : Izza Farhana

Pangkat : Lieutenant 3 bintang
Lokasi : Beranang ( sector 2/N9)

Profile ; -

Arankian , ketika melaksana kan sebuah misi ketenteraan yang dipanggil "Tembak-menembak" di sebuah lokasi yang dirahsiakan. Dia telah jaya nya menumpaskan musuh-musuh komunist. di ikuti dengan lagu-lagu merdu ala arabic , dia turut menyertai majlis post-mission di ibu pejabat komunist FRIM.

Mempunyai hubungan baik dengan 2nd kommandant Ain Aziz , mereka berdua merupakan gandingan padat dalam pertempuran.
Perasaan bangga setelah berperang sebelah-menyebelahi dia , ketua kommander komunist telah menganugerahkan pangkat Lieutenant 3 bintang sempena hari raya yang bakal tiba ini , walaupun dia " kurang " puasa atas sebab sulit kaum wanita.

Buat masa ini , dia masih meminati seorang jejaka yang dipanggil abang murtabak yang sering kali dilihat meniaga murtabak di sebuah bazzar ramadhan berhampiran lokasi tempat kawalannya beranang.hakikatnya , lokasi beliau iaitu beranang agak hampir dengan medan perang Mantin , dia jarang turun padang dek masalah transportasi. alasan yang mudah.
buat masa ini , dia bakal menyertai sebuah majlis berbuka puasa bersama rakan-rakan yang tidak boleh disebut nama-nama mereka atas sebab sulit pada sabtu ini.

Di dalam mana-mana misi ketenteraan , dia sering mengunakan emosi sebagai padanan dalam menyelesaikan segala masalah, begitu juga ketika menulis blog , dia mungkin tidak sedar yang dia telah mendedahkan rahsia-rahsia komunist dengan meletakkan cerita komunist dan gambar komunist ketika sedang leka. nama itik digunakan.

Pada masa lapang , dia sering kali melayari internet , mungkin mencari pornografi pasal Heechul , jua sering muncul di dalam sebuah laman sosial facebook , tapi pada pendapat saya mungkin sedang berhubung dengan pihak bukan-komunist atas dasar sosial. Kali ini , aktiviti bloging nya kurang aktif atas sebab-sebab tertentu yang tidak mungkin diketahui.

Arankian, tersampuklah Izza Farhana oleh semangat yang tidak dikenali. Dia meracau-racau sepanjang tahun. Ketua Kommandernya berjaya mencatat racauannya lalu dimasukkan ke dalam Blog untuk kajian selanjutnya.Bukan atas dasar menhina tetapi atas dasar laut yang dalam.

0 Telegram Komen: