BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 31, 2010

Musuh anda TIDUR di sebelah anda!


Al-cerita , kisah dia musuh ku . Walaupun sering tidur disebelah aku. Firaihz tetap meyimpan dendam , benci & lain-lain. Kami bukan gay partner , sahabat , kawan , member atau teman seperjuang komunist. Bagi aku dia hanya lah seorang yang belajar sama kolej dengan aku.Dah lah tidur sebelah aku tanpa dijemput. Tidur dah lah lasak. Cuba untuk aku bertoleransi dengan dia. Tetapi , dia sering minta lebih , mahu kan lebih perhatian , mahu jadi tumpuan. Alahai , dia seperti kanak-kanak walaupun dewasa , sering dia berkata yang dia sudah berubah .Bukan seperti dahulu , seorang pemarah dan pemukul tanpa otak. Hakikat nya , kali kedua aku bersama-sama ber posting dengan nya. Dia tidak berubah pun , walau seinci mahupun sedetik masa, cuma hanya berselindung dibalik "kebaikan" yang di buat-buat...hipokrit. Dia sering mengutuk aku , namun aku tahu itu tidak akan berjaya menjatuh kan aku. Firaihz mungkin berdengki dengan ku , dendam lama dia dengan ku masih belum terhakis sepenuh nya barang kali. Malah , perkara tentang Firaihz ini bukan hanya di sedari oleh aku sahaja , ia turut di hidu oleh kawan ku Ifabi. Cuma situasi di sini berubah sedikit , Ifabi menjadi mangsa di Firaihz...semua ketidak puasan hati nya di curahkan laju kepada Ifabi, kesian Ifabi . Siapa suruh kau layankan perangai dia yang hina bagi aku. Sudah tawar hati aku dengan Firaihz , sebab itu aku tidak melayan sangat dia. Bak kata Bonda aku, dia bercakap kau bercakap , dia senyap kau senyap. Tidak perlukan komitment persahabatan dengan orang yang tidak mengenag budi itu.


cuma peringatan dari aku :-

Kau jangan ingat kutuk-kutuk belakang aku tu cam dewasa sangat ,
kalau kau jantan sangat , gengster sangat mari cakap depan-depan aku ,
kau pandai bodek , ingat dengan membodek kau boleh berjaya ?
cium lah bontot orang puas-puas.
kau selalu cakap kami lupa member,
kau pernah ingat member ker? pernah cuba gerakkan kami pegi kerja?
kau cakap aku self-fish,
padahal kau lah self-fish sejati!
keluar tak pernah lupa kau,
tapi kau tinggal kan Ifabi , mati kutu dia.
kau salahkan orang lain atas kesalahan kau,
apahal nie? tanggungjawab lah sikit , kata anak sulung!
kau takde duit nak makan kami bagi pinjam , kesian~
tapi macam nie kau balas budi? kami tak pernah nak mintak balik duit tu.
aku bebel pasal jimat duit kau kata aku memekak.
kalau rokok dengan rela kami bagi,
kau pernah tak hulur rokok pada kami?
kau perli orang dengan niat orang akan mintak maaf pada kau,
sebenarnya , kau sendiri yang salah. perli bodoh namanya.

secara am nya , konklusi aku terhadap kau :

"seperti melepaskan ANJING tersepit"

0 Telegram Komen: