BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 25, 2010

Bbq Ramadhan - MEWAH !!!

Salam Ramadhan semua... sempena bulan yang mulia ini sempat kami ber BBq di sebuah kawasan yang dirahsiakan. Disertai Famy , Santa , Amar Polar , Bear , Dugong & tidak ketinggalan Komunist , walaupon last minute punye invitation. hahahah tak pe small matter lah tak amek hati. Kami sama-sama mengeluarkan wang , tenaga , idea dan tenaga petrol bagi mengerakkan majlis BBq ini. Maybe masa kurang baik tapi , hasil tetap terbaik dari ladang.
Menu seperti kenny`s roger dan mengalahkan Chill`s dan boleh menyaingi Kfc. Dengan daging ayam yang dibeli di Tesco, tukang perap iaitu Komunist , telah mengunakan bahan-bahan rahsia resepi ibu untuk memerap ayam . ditambah dengan hiasan tomato , salad segar berserta perahan lemon . diletakakan coleslaw buatan luar , dengan sos thousand island . Tetapi , tika itu Famy juga menunjukkan bakat kulinarinya dengan menghasilkan Garlic Sos yang unik rasanya sebagai pelengkap hidangan BBq ramadhan. Tidak dijangkakan , kali ini kami cuba mengetengah kan idea BBq yg baru...bukan seperti selalu. Kali ini , ala ber dinner , setiap hadirin disediakan set lengkap makanan...so korang tak boleh sentuh orang lain punye pinggan lah. cam makan dinner kat hotel gitu. hahahah. sitambah dengan bahan mem bahan Santa , sengih jer dia konon relax lah tu . Dugong? kurang pasti dengan keadaan dia.
Alhamdulillah , majlis diakhiri tepat jam 1030 malam dengan borak sakan gelak tawa. hakikatnya Amar polar sedah tidak keruan untuk tengok game bola malam tu.
cuma , pada hari itu...


Berbuka dengan penuh nikmat ,
makan masakan air tangan sendiri ,
menu yang mengancam nafsu makan ,
sedap cam hotel 5 bintang,
perut happy ,
ayam BBq sedap ,
nice grilled by bear,
borak , gelak , happy ,
semua kenyang sampai meletop.
next year kena buat lagi ok.

p/s : tiada kes sakit hati kena bahan atau di halau dari sidang majlis.

0 Telegram Komen: